Скрипторий: Spell - wall of flesh (player core 2)
Назад к списку всех объектов Player Core 2Как это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSpell - wall of flesh (player core 2)
Wall of Flesh
Spell 5
Source Player Core 2
Traditions divine, occult, primal
Cast
Range 60 feet
Duration 1 minute
You craft a 20-foot-tall wall of living flesh in a straight line up to 30 feet long. The wall is 3 feet thick, and each 5-foot-long section has AC 10 and 75 Hit Points. If you wish, the wall can be of a smaller length or height. You must create the wall in an unbroken open space so its edges don't pass through any creatures or objects, or the spell is lost. The wall can't be Repaired but can be healed by vitality, and healing spells and abilities.
When you Cast the Spell, choose one of the following features for your wall.
Heightened (+2) The Hit Points of each section of the wall increase by 10, and the piercing damage dealt by the wall's mouths increases by 1d6.
Traditions divine, occult, primal
Cast
Range 60 feet
Duration 1 minute
You craft a 20-foot-tall wall of living flesh in a straight line up to 30 feet long. The wall is 3 feet thick, and each 5-foot-long section has AC 10 and 75 Hit Points. If you wish, the wall can be of a smaller length or height. You must create the wall in an unbroken open space so its edges don't pass through any creatures or objects, or the spell is lost. The wall can't be Repaired but can be healed by vitality, and healing spells and abilities.
When you Cast the Spell, choose one of the following features for your wall.
-
Arms The wall is a mass of grasping arms. Any creature that ends its turn within 5 feet of the wall must attempt a Reflex save.
Success The creature is unaffected.
Failure The creature is grabbed by the wall for 1 round or until it Escape against your spell DC, whichever comes first.
Critical Failure The creature is restrained by the wall for 1 round or until it Escapes against your spell DC, whichever comes first. - Eyes The wall sprouts hundreds of unblinking eyes. You can see through these eyes, gaining a +2 circumstance bonus to visual Perception checks within the wall's line of sight. You can also use the eyes for determining line of sight for ranged attacks and spells, but you don't have line of effect through the wall.
- Mouths The wall has countless toothy mouths along its surface. The mouths Strike any creature that ends its turn within 5 feet of the wall, using your spell attack modifier for these Strikes and dealing 2d6 piercing damage. The mouths are capable of consuming potions; since the wall is alive, it can recover Hit Points from a healing potion, but it can't benefit from any effect that would give it the ability to move. Otherwise, the GM determines which potions can affect the wall.
Heightened (+2) The Hit Points of each section of the wall increase by 10, and the piercing damage dealt by the wall's mouths increases by 1d6.
Для этого предмета существует Legacy Версия.